2013. augusztus 22., csütörtök

Díj! :)

Az első díj! :)
De hülye címet adtam... xD

A blogom megkapta az első díját! :) Nagyon köszönöm a díjat LovelyGirl - nek. Nem válaszoltam bőbeszédűen, mert fáradt vagyok és a kezem is fáj. Remélem nincs harag. Nem is húzom az időt feleslegesen, nézzétek meg a válaszokat, és induljatok kockulni a neten tovább!. ;)



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek.

1

1. Szeretem a csokit. 
2.  Szeretek rajzolni a párás ablakra.
3. A hülye emberekre allergiás vagyok.
4. Stréber vagyok. Ne nevess! :D
5.  Szerelmes vagyok Kendall Schmidtbe. Mondjuk ezt szerintem már tudják egy páran...
6. Ha senki se lát, a szobámban beöltözök egy énekesnőnek és a számait teli torokból éneklem. Eddig még nem tört ki az ablaküveg.
7. Nincs egy igazi barátom se jelenleg. Olyan akivel kölcsönös a legjobb barát érzés.
8. Ha ideges vagyok, megéhezek.
9. Néha nagyon hülye dolgokat csinálok/írok/ beszélek.
10. Harlem Shake! :D
11. A csuklómra minden nap felírom tollal, hogy Kendall.

2

1. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
- Nem.
2. Van kedvenc idézeted?
- Nincs.
3. Volt már olyan dal amin elsírtam magad?
- Csak egy.
4.  Melyik kötelező olvasmány volt a kedvenced?
- A Pál utcai fiúk. ( De kuss! Ha kérdezik, nem is ismerem! ;) ) 
5. Van az ismerőseid közül olyan, aki tudja, hogy van blogod?
-Csak ketten.
6.- Mennyi időt fordítasz 1-1 rész megírására?
- Fél órát max.
7. Barátságos vagy inkább visszahúzódó vagy?
- Amilyenek a stréberek.
8. Mennyire tartod magad jó írónak?
-Szerintem átlagban jó vagyok.
9. Tejcsoki vagy étcsoki?
-Tejcsoki.
10. Melyik az a híresség, akivel szívesen eltöltenél egy napot?
- Taylor Swift. Azért nem Kendall Schmidt, mert vele egy életet töltenék el. :)
11. Milyen gyakran látogatsz el a blogodra, hogy ellenőrízd, kaptál-e kommentet?
-Óránként.

3

1. Voltál már szerelmes?
2. Kedvenc ételed?
3. Érezted már úgy, hogy mindenki elfelejtett?
4. Mi a legnagyobb álmod?
5. Van titkod?
6. Jelentkeznél az X-faktorba?
7. Honnan szerzel inspirációt a blogodhoz?
8. Ha kívánhatnál valamit, akkor mi lenne az?
9. Ha szomorú vagy, akkor milyen zenéket hallgatsz?
10. Első csók. A BTR 4 helyes sráca közül kitől kapnád legszivesebben?
11. Untad a kérdéseim? Nyugodtan mondj igazat! ;)

4

Tudom 11 embernek, de én csak egynek adhatom tovább ezt a díjat. #azénbloggerbesztfrendemnek 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése